We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

zum irr (single)

by abraxx saman feat. mattr.

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      3 CHF  or more

     

1.
schriebe die ziile mit mim härz, bluet und schweiss obwohl ich weiss, dass ich eigentlich nüt weiss nur gspüre, was ich gspüre, ja fühle, was ich fühle nur was mir für wahrnähmed, wird zu üsere wahrnähmig ich tauche mini einschtmal stolze fädere is tintefass voller träne beschrib drmit en chreis, kein horizontale, en vertikale en spirale, kein chreisel wo sich nur um sich sälber chreist heiligi geometrie, wo sich höchschtens sälbschterhöchend um sich treit dr liebeschrieger, ufere unändliche reis, inere unändliche gschicht wo sich erscht jetzt grad sälber schriebt, sich grad jetzt sälber erdichtet fühl mich am grosse ganze verpflichtet, nimme dich us dr verpflichtig, so wie mich irgendöppis anderem drbi au no verpflichtet zsi ich meine ich wird mir nie ganz sicher si, ob mis handle grad richtig isch aber ich handle, will ich frei bi. will ich en freie maa bin idr liebi die befreiig findet hauptsächlich im inne statt, anstatt üsserlich i dere entscheidig fürs grosse ganze, statt fürs chline bedürftige ich befreiig dur ufriibig, was bekanntlich wärmi, sonit ufwind gid was dr adler i mir lahd stiige, is liecht, ums niedere zbesiege ha lieber dr ächt schmärz zum erliide, als wieder dr gliich vo dr uswiichig s`läbe chreist ellei umd entscheidig, immer wieder id liebi zgfinde mis nei zu dir, isch mis ja zu mir mis ja zu dir au es nei zu mir mis bei zu dir, isch mis ja zu mir am du zum ich und vo da us is wir mis nei zu dir, isch mis ja zu mir mis ja zu dir au es nei zu mir mis bei zu dir, isch mis ja zu mir am du zum ich und vo da us is wir wo isch dr schalthebel, bitte sägmr, wer stellt i üs d`weiche? gilts jetz gränze zsetze, oder gilts jetzt gränze zerweiche? welli perspektive? mit was isch das no zvergliiche? unvergliichlich was erläbt gsi isch, doch d`erinnerig schiint plötzlich verbliche vergäblich schiint si gsi zsi, die vergäblichi liebeamüäh, all die hiigab doch ich säg dir: jedi liebesmüäh isches meh als wärt, dass mr si ihgahd dini hiigab isch dini gab, erkännsch, du bisch was du gisch mänsch i dim chärn bisch du liebi und die verschänkt sich als presänz
2.
comming soon...

about

entstanden in dunklen nächten. nach dem verrat an der liebe, an meiner person, an meinem glauben an das gute. tausendfach meine grenzen überschritten. und danach alles verdreht. finde frieden! das ist mein nein zu dir.

credits

released October 23, 2020

beat by mattr.
mastering by deeskee

license

all rights reserved

tags

about

Abraxx Saman Zurich, Switzerland

"Der Vogel kämpft sich aus dem Ei. Das Ei ist die Welt. Wer geboren werden will, muss eine Welt zerstören. Der Vogel fliegt zu Gott. Der Gott heißt Abraxas.“ Hermann Hesse

contact / help

Contact Abraxx Saman

Streaming and
Download help

Report this album or account

Abraxx Saman recommends:

If you like zum irr (single), you may also like: